Kläder & Skor på nätet

Frakt & Returer

Frakt & Retur

Leverans

Varje order som skickas från vårt lager är noggrant inspekteras.

Du kan spåra din beställning via Mitt konto.

Leveranstider, områden, Gift Box, Spårning, Skadestånd

Leveranstider

För att undvika besvikelse vänligen titta på de sista beställningsdatum i tabellen nedan!

Standardleverans - Parcel EXPRESS LEVERANS - DHL

Senaste orderdatum 18 December före 23:59 23 December 11:00

Vi gör vårt bästa för att få din beställning till dig så fort som möjligt. Titta på tabellen nedan för information om leveranstid, kostnad, partners och alternativ som vi har tillgängliga:

STANDARD LEVERANS

Bärare Förväntad Tid Kostnad Parcel 4-5 arbetsdagar

(Kan ta längre tid för avlägsna regioner) £ 3,90

Gratis för order> £ 50

EXPRESSLEVERANS

Bärare Förväntad Tid Kostnad

DHL Express 1-3 arbetsdagar £ 20

Gratis för order> 300 £

Observera att beställningar under helgen eller på (officiella) helgdagar, kommer att behandlas på nästa arbetsdag. Om vi ​​inte kan skicka dina varor inom denna tidsram kommer vi att informera dig när det är möjligt.

Vi kan inte ändra din beställning (produkt, storlek, färg, adress) när det har sänts.

Spåra din order

Du kan alltid följa din beställning (s) när som helst / 24 timmar per dag via Mitt konto.

Så snart din beställning skickas från vårt lager skickar vi ett e-postmeddelande som kommer att innehålla ett spårningsnummer för din beställning med en länk till spåra paketet när du vill kontrollera om sina framsteg.

Du kan även spåra din beställning genom att bara ange ditt spårningsnummer här.

Observera att spårningsnumret bara blir aktiv och visar paket framsteg när det har kommit in i destinationslandet.

Om du behöver hjälp, tveka inte att kontakta oss.

Skadestånd

Varje beställning som vi skickar från vårt lager är noggrant inspekteras.

* (Standardpriser, priser från mobil kan variera)

Innan du godkänner din leverans, vänligen kontrollera kartongen och dess innehåll för eventuella skador som kan ha uppstått under transporten.

Det är normalt för kartongen att visa vissa slitage, men om skadan är betydande, då vi ber dig att göra följande:

- Om skadan är mindre, vänligen acceptera paketet men gör en del av skadan på mottagningsbeviset, signera och datera den.

- Om kartongen ser allvarligt skadad, kan du vägra din beställning. Under denna omständighet, kontakta oss omedelbart.

När du kontaktar vår kundtjänst, vänligen ha ditt ordernummer, artikelnummer och spårningsnummer (all denna information ingår i försändelsen bekräftelse via e-post) tillsammans med din e-postadress och telefonnummer till hands.

Vi kommer att göra vårt bästa för att återbetala köpesumman så fort vi får den gångna tillbaka objektet.

Din beställning kommer att avbrytas så att du kan göra en ny beställning.

Returrätt

Alla objekt som köps på nätbutiken kan återlämnas kostnadsfritt inom 14 dagar efter mottagandet. Följande punkter kan inte returneras: underkläder, badkläder, presentkort, parfymer och smink (förutom i ursprungliga förseglade omslag).

Se till att du inte har återvänder från flera order i ett paket för att se till att du får din återbetalning så fort som möjligt.

Returnerade varor måste returneras i samma skick som de sändes - och måste ha sin ursprungliga etiketten. Vi kommer inte att acceptera eller återbetala varor som har slitna eller tvättas.

Om varorna har försämrats på grund av en mer omfattande användning, förbehåller vi oss rätten att skicka tillbaka produkten till avsändaren.

Kontrollera också dina juridiska rättigheter för att returnera varor i våra villkor.

Återbetalning

Om du tar ut från din beställning kommer vi återbetala dig alla betalningar från dig, inklusive kostnader för standardleverans och eventuella administrativa avgifter, utan onödigt dröjsmål och i alla händelser inte senare än 14 dagar från den dag då vi informeras om ditt beslut att återvända produkter.

Vi kan dock hålla inne återbetalningen tills vi har mottagit produkterna tillbaka eller tills du har styrkt att han har skickat tillbaka produkter, beroende på vilket som är tidigast.

När dina returnerade produkter har kontrollerats och kontrollerats vid vårt lager, kommer du att få en återbetalning e-postmeddelande. Återbetalningen kommer att betalas tillbaka till det bankkonto du har angett.

Det brukar ta upp till 8-10 arbetsdagar att visas på ditt kontoutdrag. Hur lång tid beror enbart på ditt kort företagets policy. Du kan alltid kontrollera statusen för återbetalningen på ditt onlinekonto eller genom att kontakta kortutgivaren.

För att få en full återbetalning är det viktigt att vi tar emot varan i samma skick som du fick dem (den returnerade produkten måste vara komplett, oanvända, otvättade och med alla produktetiketter intakt).

Back


Copyright ©2019 www.neroforlag.se Powered by sneaker & sportskor. stövlar & klänningar. jackor & toppar